امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

آغاز عرضه میوه‌های تنظیم بازاری شب عید

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان اینکه از ۵ اسفندماه جاری عرضه میوه‌های تنظیم بازاری شب عید آغاز شده است، گفت: قیمت ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان برای هر کیلوگرم پرتقال و قیمت ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم سیب تنظیم بازاری شب عید تعیین شده است.
کد خبر: 11967
زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ بعد از ظهر -
212 بازدید
تنظیم بازار

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان اینکه از ۵ اسفندماه جاری عرضه میوه‌های تنظیم بازاری شب عید آغاز شده است، گفت: قیمت ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان برای هر کیلوگرم پرتقال و قیمت ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم سیب تنظیم بازاری شب عید تعیین شده است.

وی تصریح کرد: آغاز عرضه میوه‌های تنظیم بازاری شب عید به تدریج از ۵ اسفند در میادین اصلی پایتخت شروع و اکنون در حال انجام است.

دارایی نژاد میزان عرضه میوه‌های تنظیم بازاری در میدان میوه و تره بار را ۵ هزار تن اعلام کرد و افزود: از این ۵ هزار تن ۲ هزار ۵۰۰ تن پرتقال و ۲ هزار و ۵۰۰ تن سیب است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه قیمت‌های برای پرتقال و سیب تنظیم بازاری شب عید تعیین شده است، اظهار کرد: قیمت ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان برای هر کیلوگرم پرتقال و قیمت ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم سیب تنظیم بازاری شب عید تعیین شده است.

تنظیم بازار

دارایی نژاد درباره دیگر میوه‌های پر مصرف نوروز نیز گفت: کیوی، نارنگی و خیار از دیگر میوه‌های داخلی پر مصرف در ایام نوروز هستند که به اندازه نیاز این ایام تأمین و انبار شده است و آن‌ها نیز در حال عرضه هستند.

وی قیمت هر کیلوگرم کیوی در میادین میوه و تره بار را ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، هر کیلوگرم نارنگی را از ۱۵ تا ۵۵ هزار تومان و هر کیلوگرم خیار را ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد.

دارائی نژاد قیمت هر کیلوگرم انار در میادین میوه و تره بار را نیز از ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان عنوان کرد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همچنین قیمت هر کیلوگرم میوه وارداتی موز در میادین میوه و تره بار ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان اعلام کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *