امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

لاستیک زیر ۳ میلیون تومان شد

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران گفت: عرضه لاستیک مدت زمان ندارد و تا زمانی که به قیمت مصوب نرسد این روند توزیع ادامه‌دار خواهد بود.
کد خبر: 18427
زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ بعد از ظهر -
180 بازدید
لاستیک

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، محمدرضا آل‌سارا رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران در خصوص عرضه لاستیک خودرو گفت: در حال حاضر عرضه لاستیک شروع شده و توزیع لاستیک در حال انجام است. با آغاز عرضه لاستیک روز به روز شاهد کاهش قیمت تایر خودرو در بازار هستیم و امیدواریم لاستیک‌های شرکت‌های تولیدی که نماینده شده‌اند شدت بیشتری بگیرد تا اثر مثبتی را در بازار شاهد باشیم .

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با عرضه لاستیک قیمت‌ها در بازار به چه صورت است؟ گفت: قیمت‌ها رقم قابل توجه‌ای کاهش پیدا کرده است و لاستیکی که ۳ میلیون تومان در بازار بوده به زیر ۳ میلیون و یا ۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

آل‌سارا گفت: عرضه لاستیک مدت زمان ندارد و تا زمانی که به قیمت مصوب نرسد این روند توزیع ادامه دار خواهد بود ضمن اینکه واردات لاستیک هم به کمک تولید داخل در حال انجام است تا کاهش قیمت انجام شود.

به گفته او، به طور کلی ثبت سفارش واردات هم در حال انجام است به طوری که نگرانی‌های شب عید هم در این زمینه برطرف خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *