امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد.
کد خبر: 18451
زمان انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ قبل از ظهر -
200 بازدید
خودرو

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به پژو پارس ELX (با موتور XU۷P) و پژو پارس سال (موتور XU۷P) است. این خودروها ۹۰ روزه تحویل مشتریان خواهد شد. متقاضیان ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲ باید کل مبلغ را در یک مرحله واریز کنند.

مهلت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ آغاز شده و تا مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ادامه خواهد داشت.

سایت ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام فروش فوق‌ العاده ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسام ایشان به عنوان اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده ایران خودرو (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای  آنها پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است امکان ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲ در آبان ماه را دارند.

شرایط فروش فوری ایران خودرو ویژه ون وانا

همچنین شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش محصول ون  وانا از روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ خبر داد. بر این اساس ثبت‌نام ون وانا ۳TZ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی انجام خواهد پذیرفت. سود مشارکت در این طرح فروش ۱۲ درصد است و سود انصراف از سوی ایران خودرو دیزل ۹ درصد اعلام شده است. پیش پرداخت برای ثبت نام ون وانا ۶۷۵ میلیون تومان بوده و مشتریان می توانند این خودرو را با رنگ های مختلف سفارش گذاری کنند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

این طرح فروش ویژه صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ون وانا ایران خودرو دیزل، پرفروش‌ترین ون بازار ایران است که به موتور ۱۵۰ اسب بخاری ۳TZ با تکنولوژی تویوتا مجهز بوده و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو پنج است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *