امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

حمایت وزارت صمت از خودروسازان پیشرو در فناوری

وزیر صمت می‌گوید این وزارتخانه از خودروسازانی که خواهان پیشرفت و تولید در تراز خودروهای پیشرفته جهان باشند، حمایت می‌کند.
کد خبر: 18359
زمان انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ قبل از ظهر -
163 بازدید
وزارت صمت

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، وزیر صمت در حاشیه بازدید از غرفه محصولات گروه بهمن گفت: همه تلاش ما در وزارت صمت این است خودروسازان را حمایت کنیم تا در فناوری ساخت خودرو پیشرفت داشته باشند.

وزیر صمت در این بازدید از اخرین تلاش‌های بهمن در داخلی سازی خودروهای تولیدی بهمن موتور دیدن کرد.

علی آبادی، سیاستگذار صنعت کشور ضمن تاکید بر اهمیت اهتمام خودروسازان بر مقولات فناورانه گفت: باید خودروسازان بتوانند از نظر فناوری پیشرفت کنند تا بازار رقابتی شود و روزی که بتوانیم خودروهای خودمان را در بین بهترین‌های دنیا قرار دهیم آن روز، موفقیت ما رقم خورده است.

علی آبادی در این بازدید از محصولات وارداتی برند BMCARS نیز دیدن کرد. برند BMCARS با واردات خودورهای برقی و بنزینی سبد محصولات خودرویی را تنوع بخشیده است.

وزیر صمت حین بازدید از محصول برقی E -mq۵ که قرار است به زودی به عنوان تاکسی شهری استفاده شود سوالاتی در خصوص کیفیت و عملکرد این خودرو مطرح کرد.

در حاشیه این بازدید وزیر صمت در پاسخ به سوالی در خصوص میزان رقابتی بودن بازار خودرویی ایران گفت: بازار خودرو به سمت تنوع، منطقی و رقابتی شدن می‌رود.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۲۳ تا ۲۶ ابان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ برگزار می‌شود. جدیدترین محصولات بهمن موتور و برند BMCARS در سالن ۸-۹ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *