امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

آغاز مسافرگیری در ۵ ایستگاه جدید مترو از فردا

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: پذیرش مسافر در خط ۶ و خط ۷ مترو از فردا یکشنبه ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود.
کد خبر: 12474
زمان انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ بعد از ظهر -
214 بازدید
مترو

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: پذیرش مسافر در خط ۶ و خط ۷ مترو از فردا یکشنبه ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود.

مسعود درستی در خصوص نحوه سرویس‌دهی در این ایستگاه‌ها گفت: ساعت فعالیت ایستگاه‌های جدید همانند تمام ایستگاه‌های خطوط درون‌شهری از ساعت ۵:۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۲ است و فاصله حرکت قطار‌ها در خط شش ۱۵ دقیقه و در خط هفت ۱۲ دقیقه یکبار است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود:با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط ۶ امکان دسترسی راحت مسافران این خط به سایر خطوط در ۵ ایستگاه تقاطعی شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر با خط یک، ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خط ۲، ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) با خط ۳، ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ و ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس با خط ۷ فراهم شد.

درستی در ادامه با بیان اینکه با بهره‌برداری از ایستگاه دادمان در خط ۷ متروی تهران دسترسی شهروندان و مسافران مترو به شمال غرب پایتخت تسهیل شد، افزود: با افتتاح این ایستگاه، خط هفت مترو با ۲۳ کیلومتر و ۲۰ ایستگاه در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

مجموع طول خطوط بهره‌برداری‌شده در مترو تهران به ۲۶۹ کیلومتر و تعداد ایستگاه‌ها به ۱۴۹ ایستگاه رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *