امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

ارزش سهام عدالت بالای ۱۰ میلیون تومان شد/ فروش همچنان ممنوع

درحالی که سهام عدالت بر مبنای ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی تحت تاثیر روند نزولی بازار سرمایه حدود سه ماه قبل کمترین رقم خود را ثبت کرده بود، این روزها دوباره به دلیل صعود بازار به بیش از ۱۱ میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: 10525
زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ بعد از ظهر -
761 بازدید

اقتصاد خوب: درحالی که سهام عدالت بر مبنای ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی تحت تاثیر روند نزولی بازار سرمایه حدود سه ماه قبل کمترین رقم خود را ثبت کرده بود، این روزها دوباره به دلیل صعود بازار به بیش از ۱۱ میلیون تومان رسیده است.

فروش سهام عدالت همچنان ممنوع

همچنان امکان فروش این سهام برای مشمولان وجود ندارد و این افراد همچنان باید منتظر تصمیم مسئولان برای تعیین تکلیف سهام عدالت باشند. این توقف فروش نیز از اواسط سال ۱۳۹۹ و پس از سقوط تاریخی بورس آغاز شد و همچنان هم با وجود وعده‌های زیاد چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی درمورد تعیین تکلیف سهام عدالت، ادامه دارد.

بر این اساس، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در آخرین اظهارنظر خود در مورد تعیین تکلیف سهام عدالت گفت که آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تصویب شد و از سال قبل مجدد در شورای عالی بورس مورد بررسی قرار گرفت. اما درمورد مدلی که در مورد نحوه آزادسازی، برگزاری مجامع، امکان فروش سهام عدالت در شورا به توافق نرسیدیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *