امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

اولین خودرو وارداتی پلاک شد

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ دو و سه که توسط سایپا وارد ایران شده بود، سرانجام به‌عنوان اولین خودرو وارداتی پلاک ملی دریافت کرد.
کد خبر: 15851
زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ قبل از ظهر -
175 بازدید
خودروسازی سایپا

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، گروه خودروسازی سایپا چانگان CS۳۵ پلاس را در دو تیپ ۲ و ۳ به‌عنوان اولین خودرو وارداتی خود وارد ایران کرد و این شاسی بلند چینی به‌تازگی موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری شد تا به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

چانگان CS۳۵ پلاس به یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشاژر با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس دوکلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب نیز از توییست بیم است.

تیپ ۲ و ۳ چانگان CS۳۵ پلاس از لحاظ فنی و ظاهری در یک سطح قرار دارند و تفاوت آنها به بخش امکانات ایمنی و رفاهی مربوط می‌شود. در واقع تیپ ۳ این شاسی بلند، فول آپشن بوده و از امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرمی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ‌ها، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما و ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای بهره می‌برد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *