امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

بهادری جهرمی: پول‌های بلوکه شده حتی با برجام قابلیت آزاد شدن نداشتند

سخنگوی دولت گفت: در امتداد سفر‌های استانی رئیس جمهور و مرحله دوم بازدید‌های میدانی و نظارت‌های رئیس جمهور نسبت به عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، حضور استانداران برای ارائه گزارش پیشرفت تحقق شعار‌های دولت و مصوبات سفر‌های استانی از هفته گذشته در جلسات هیات وزیران آغاز شده است.
کد خبر: 16970
زمان انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ قبل از ظهر -
146 بازدید
دولت

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، علی بهادری جهرمی، روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه در نشست خبری اظهار داشت: در اولین اقدام، استانداران ایلام و هرمزگان در جلسه هیات وزیران حاضر شدند و گزارشی از وضعیت پیشرفت شعار‌ها و مصوبات سفر‌های استانی ارائه کردند و نیاز‌ها و کمبود‌های استان مطرح شد و تصمیم گیری‌های لازم صورت گرفت.

سخنگوی دولت با اشاره به آغاز سالروز حمله رژیم بعث عراق علیه ملت ایران و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم و امید است بتوانیم مسیر این بزرگواران را ادامه داده و رشادت‌های آن‌ها را قدر بدانیم.

وی ادامه داد: یکشنبه شب شاهد دومین سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد بودیم که هم اکنون نیز برنامه‌های رئیس جمهور در حال اجراست.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه همچنین شاهد آزادی شهروندان به ناحق محبوس شده در ایالت متحده و آزادی اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی هستیم، اضافه کرد: طی یک ماه اخیر دو رویداد مهم زیارتی ایام اربعین و شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) را شاهد بودیم که حدود ۹ میلیون زائر ایرانی در مراسم عزاداری شرکت کردند که در این رابطه از شورای عالی زیارت که در ایام اربعین و زیارت‌های پایان ماه صفر توانستند سفر زوار را تسهیل کنند، تشکر می‌کنم.

بهادری جهرمی با اشاره به حضور استانداران در جلسه هیات وزیران عنوان کرد: در امتداد سفر‌های استانی رئیس جمهور و در مرحله دوم بازدید‌های میدانی و نظارت‌های رئیس جمهور نسبت به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها و علاوه بر نظارت میدانی، نظارت در ستاد مرکزی، استانداران استان‌های مختلف در جلسات هیات وزیران برای ارائه گزارش و تحقق مصوبات دولت در آن استان و بررسی موانع و الزامات حضور خواهند یافت.

وی بیان داشت: در اولین جلسه، استانداران ایلام و هرمزگان در جلسه هیات وزیران حاضر شدند و گزارشی از وضعیت پیشرفت شعار‌ها و مصوبات سفر‌های استانی ارائه کردند و نیاز‌ها و کمبود‌های استان مطرح شد و تصمیم گیری‌های لازم صورت گرفت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *