امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

داروی موثر درمان کرونا در سبد یک شرکت دانش‌بنیان

عضو هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان دارویی «آرشام دارو» گفت: سه محصول ما از جمله شربت ضدسرفه، سپری برونکوسپت و اسپری بینی در سبد سرماخوردگی جای می‌گیرند که با فراگیری پیک‌های کرونا بسیار مورد استقبال و استفاده مردم قرار گرفته است.
کد خبر: 9704
زمان انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ قبل از ظهر -
813 بازدید

اقتصاد خوب: عضو هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان دارویی “آرشام دارو” در باره محصولات دارویی تولید شده توسط این شرکت گفت: مجموعه آرشام دارو برند گیاهی گروه دارویی سپیداج است که با چهار محصول آواورانه در حوزه دارو‌های گیاهی کار خود را شروع کرده است.

وی با اشاره به دارو‌های گیاهی موثر در درمان کرونا گفت: سه محصول ما از جمله شربت ضدسرفه، سپری برونکوسپت و اسپری بینی در سبد سرماخوردگی جای می‌گیرند که با فراگیری پیک‌های کرونا بسیار مورد استقبال و استفاده مردم قرار گرفته است.

این عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان افزود:یکی از محصولات اصلی شرکت ما شربت ضدسرفه است که با ماده موثر نوسکاپین هیدورکلرولاید و گیاهان دارویی همچون شیرین‌بیان تولید شده است و در درمان و تسکین سرفه‌های خشک و خلت دار بسیار موثر است.

آقازمانی ادامه داد: از دیگر محصولات ما اسپری برونکوسپت است که با ترکییبی از تنتور مریم گلی، آویشن و نعنا ساخته و تولید شده است و برطرف کننده التهابات گلو و دهان می‌باشد و همچنین برای پیک‌های اخیر کرونا و انفالولانزا که گلو را درگیر می‌کند بسیار موثر است.

وی با اشاره به استققبال مردم از مصرف دارو‌های گیاهی افزود: این چند وقت نگرش و دید مردم نسبت به دارو‌های گیاهی بسیار بهتر از قبل شده است و ترکیبی از دارو‌های گیاهی و شیمیایی به درمان بیماران کمک می‌کند.

عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان آرشام دارو با شاره به اسپری گیاهی که محصولی مورد استفاده در مواقع آلودگی هوا است گفت: اسپری بینی آلوسالین حاوی مواد طبیعی است که به عنوان پاک کننده در گرفتگی بینی ناشی از سرماخوردگی، آلودگی هوا و مشکلات آلرژیک مانند تب یونجه کاربرد دارد. آلوسالین دارای اثرات ترمیم کننده و حاوی ژل مرطوب کننده آلوئه ورا می‌باشد. این محلول نمکی ایزوتنیک دارای خواص مغذی، محافظت کننده و بازسازی کننده مربوط به آلوئه ورا است که موجب حفظ رطوبت مخاط بینی می‌شود و مصرف آن در تمام فصول سال مفید می‌باشد.

وی با اشاره به عرضه سبد سرماخوردگی در داروخانه‌های سطح کشور گفت: تمامی محصولات در کارخانه دارویی سپیداج در حال تولید است و توسط شرکت‌های پخش که مجوز سازمان غذا و دارو را دارند در کل کشور عرضه می‌شود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *