امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

دلیل ایجاد صف در پمپ بنزین ها

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: برخی عوامل موجب شلوغی جایگاه های سوخت می شود که ما هر بار دلیل آن را عنوان می کنیم. به دلیل ارتباط نزدیکی که عوامل جایگاه‌ها با مردم دارند ما نمی توانیم بپذیریم که شلوغ شدن جایگاه ها به دلیل شایعه گرانی بنزین است.
کد خبر: 15803
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ بعد از ظهر -
227 بازدید
یارانه بنزین

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: برخی عوامل موجب شلوغی جایگاه های سوخت می شود که ما هر بار دلیل آن را عنوان می کنیم. به دلیل ارتباط نزدیکی که عوامل جایگاه‌ها با مردم دارند ما نمی توانیم بپذیریم که شلوغ شدن جایگاه ها به دلیل شایعه گرانی بنزین است. مسئولان جایگاه ها همواره گفته های مردم را به ما انتقال می دهند و ما هم حسب وظیفه اجتماعی آن را به مسئولان انتقال می‌دهیم و حتی راهکار و پیشنهاد هم در این باره می دهیم تا اگر قرار است کاری انجام شود به بهترین نحو اجرایی شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این باره گفت: بعد از اجرای طرح سقف سوختگیری در تهران که در دید رسانه‌ها قرار دارد، به دلیل افزایش مصرف در استان‌های دیگر یک مقدار شاهد تاخیر در ارسال فراورده‌ها بودیم ضمن اینکه هر جایگاه سوخت نیم ساعت برای تغییر شیفت تعطیل می‌شود برای همین در این وضعیت طبیعی بود که مشتری‌های یک جایگاه به جایگاه دیگری منتقل شوند و این موضوع یک مقدار باعث تشکیل صف شد در کنار اینها خرابی کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت را هم داریم که باعث می‌شود جایگاه‌ها با تمام نازل‌ها نتوانند سوخت را در اختیار مردم قرار دهند.

نواز ادامه داد: ما ۱۲ برابر کشور ترکیه بنزین توزیع می‌کنیم و تهران ۲ برابر کشور ترکیه بنزین مصرف می‌کند بر این اساس شاید تاخیر در ارسال فراورده داشته باشیم و تعطیلی‌های کوچک چند ساعته در برخی جایگاه‌های اتفاق بیفتد اما کمبود فراورده نداریم و تا به حال اتفاق نیفتاده است که در یک شهر سوخت نداشته باشیم البته خاطرنشان می‌شود هیچ عمدی در زمینه تاخیر در ارسال فراورده‌ها نیست و تمام تلاش این است که هیچ جایگاه سوختی بدون سوخت نماند.

وی با بیان اینکه مجموع عواملی که گفته شد در ایجاد صف در روزهای اخیر موثر بوده است، گفت: ما در خرداد و تیرماه صف‌های طولانی‌تری داشتیم اما در حال حاضر در کلانشهرها که فروش‌ بیشتر است صف‌ها کاهش پیدا کرده و توزیع بنزین با روال عادی جریان دارد و سعی بر این است که مشکلات کمتر شود تا بحث تاخیر در ارسال فراورده‌ها هم حل شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *