امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

دیپلماسی عمومی قطری ها در صنعت فیلمسازی

مؤسسه "دوحه فیلم "از آغاز ثبت درخواست برای اخذ کمک هزینه های پاییز 2023 برای ساخت فیلم، سریال و مجموعه های اینترنتی خبر داده است.
کد خبر: 16023
زمان انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ بعد از ظهر -
165 بازدید
قطر

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، پایگاه جامعه و فرهنگ ملل نوشت: مؤسسه “دوحه فیلم “از آغاز ثبت درخواست برای اخذ کمک هزینه های پاییز ۲۰۲۳ برای ساخت فیلم، سریال و مجموعه های اینترنتی خبر داده است.

هدف از این برنامه‌ی کمک مالی، کشف استعدادهای جدید سینمایی و داستانی است که سطحی جهانی داشته و چارچوبی متمایز از قالب سینمایی داشته باشند.این کمک هزینه از کارگردانان قطری و غیرقطری که بر روی پروژه های اول یا دوم خود کار می کنند و کارگردانان باتجربه در منطقه غرب آسیا،  شمال آفریقا و نیز دیگر  مناطق کشورها، اعم از فیلم کوتاه یا بلند، حمایت مالی ارائه می دهد.این برنامه همچنین برای گسترش مجموعه های تخیلی و مستند تلویزیونی خلاق، به فیلمنامه نویسان/تهیه کنندگان مستقل در جهان عرب به منظور توسعه محتوای سریالی که بتوانند در بازارهای جهانی عرضه شود کمک مالی خواهد کرد.

مدیران این موسسه با ارائه کمک های مالی و غیرمالی به دنبال آن هستند تا در درجه نخست از ارتقا و توانمندسازی استعدادهای برجسته قطری است که می توانند به ارتقای صنعت فیلم در این کشور کمک کنند حمایت نمایند.

این برنامه همچنین به کارگردانان خاورمیانه و شمال آفریقا نیز که اولین یا دومین تجربه خود را در زمینه فیلم بلند دارند کمک هزینه های «تولید» و «پسا تولید» ارائه می دهد .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *