امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

رایگان شدن آب و برق و گاز خانواده‌های کم درآمد در برنامه دولت است

رییس‌جمهور گفت: همه شاخص‌ها نشان دهنده رشد، تلاش و پیشرفت است و نشان می‌دهد که تلاشهای که انجام شده، جواب داده و بعد از این هم جواب خواهد داد.
کد خبر: 16321
زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ قبل از ظهر -
31 بازدید
رایگان

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، رئیس جمهور در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با تاکید بر این‌که «در مسئله آب، برق و گاز و مسائل مختلف قشر محروم جامعه دغدغه داریم»، گفت: دولت نسبت به پرداخت یارانه‌ها و تامین مسکن قشر محروم و همچنین اختصاص زمین و دادن تسهیلات به این قشر دغدغه دارد.

آیت الله رئیسی هم‌چنین با بیان این‌که «بخشی از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که پریروز تحویل داده شد در همین راستا بوده است» گفت: رایگان شدن آب و برق و گاز برای خانواده‌های کم درآمد نیز در برنامه دولت است همچنین بیمه سلامت ۶ میلیون نفر در کشور به صورت رایگان انجام شده است.

وی با بیان این‌که «اولین تاکید دولت این است که اقتصاد را مردمی کنیم» خاطرنشان کرد: معتقدیم با مشارکت مردم و نشاط اجتماعی خیلی از مسائل حل می‌شود.

رئیسی با اشاره به این‌که «بهار امسال ۲۵ میلیون نفر از مردم در رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری با نشاط بالا شرکت کردند» تصریح گرد: عید امسال نیز ۵ میلیون سفر نوروزی داشتیم و همه این‌ها نشان می‌دهد که مردم علی‌رغم گله‌هایی که دارند اما با نشاط و مشارکت بالا برای باز کردن گره‌ها حضور دارند.

رئیسی تصریح کرد: امیدواریم دولت بتواند با همراهی مردم و با نگاه به ظرفیت‌های داخلی مسیرش را ادامه دهد، چون همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیکیم و هرگز در این مسیر ناامیدی در دل راه نخواهیم داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *