امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

زائران بازگشت خود را به روز‌های پایانی اربعین موکول نکنند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام افزایش ۴۰ درصدی تردد زائران در مرز‌ها تاکید کرد: زائران بازگشت خود را به روز‌های پایانی اربعین موکول نکنند.
کد خبر: 16439
زمان انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ قبل از ظهر -
175 بازدید
زائران

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها قرار بود حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی به مردم مستقر شوند که از ابتدای ماه صفر اتوبوس‌ها مهیا و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دستگاه‌هایی اجرایی کشور متعهد شده بودند ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه وسیله‌های نقلیه در اختیار ما قرار دهند، اما با توجه به کمبود‌ها و مسائل پیش روی آن‌ها این امر محقق نشد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده اگر از آن تعداد تعهد دستگاه‌های اجرایی، یکهزار دستگاه در اختیار ما قرار دهند با ۸ هزار ناوگان به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی خواهیم کرد.

امانی اظهار کرد: به مردم توصیه می‌کنیم برای سفر خود زمانبندی در نظر بگیرند و آن را به روز‌های پایانی اربعین موکول نکنند تا با مشکل حمل و نقل مواجه نشویم.

وی با اشاره به آمار ستاد اربعین گفت: تاکنون بیش از ۴۰ درصد افزایش تردد زائر در مقایسه با سال گذشته داشته‌ایم؛ همچنین تردد زائران خارجی افزایش داشته است که امیدواریم مردم به توصیه ستاد اربعین توجه کنند و برای سفر خود زمانبندی در نظر بگیرند تا بتوانیم بهتر به آن‌ها خدمات رسانی کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *