امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

صدور ۳۰ هزار چک الکترونیک در بانک صادرات

عضو هیئت مدیره بانک صادرات گفت: بیشتر از یکماه از راه اندازی چک الکترونیک در بانک صادرات می گذرد و در طی این مدت 30 هزار مشتری بانک صادرات چک الکترونیک صادر کردند و استقبال عمومی از این چک زیاد بوده است.
کد خبر: 11384
زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ بعد از ظهر -
346 بازدید
چک الکترونیک

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، عضو هیئت مدیره بانک صادرات گفت: بیشتر از یکماه از راه اندازی چک الکترونیک در بانک صادرات می گذرد و در طی این مدت ۳۰ هزار مشتری بانک صادرات چک الکترونیک  صادر کردند و استقبال عمومی از این چک زیاد بوده است.

یاسر مرادی عضو هیئت مدیره بانک صادرات درخصوص راه اندازی چک الترونیک گفت: بیشتر از یکماه از راه اندازی چک الکترونیک در بانک صادرات به عنوان اولین بانک کشور می گذرد و در طی این مدت ۳۰ هزار مشتری بانک صادرات چک الکترونیک  صادر کردند و از بین این چک ها ۳ هزار فقره چک نقد شده و استقبال عمومی از این چک زیاد بوده است.

وی افزود: محدودیتهایی برای صدور و انتقال چک های الکترونیک برای افراد حقوقی وجو دارد که درحال مرتفع  شدن است و با همکاری بانک مرکزی اشخاص حقوقی می توانند این چک ها را صادر کنند.

مرادی ادامه داد: محدودی اینکه باید ۸۰ درصد از برگه های چک کاغذی برگردد تا چک الکترونیک به افراد داده شوند هم درآینده نزدیک با همکاری بانک مرکزی رفع خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *