امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

قسط وام ازدواج ۱۴۰۲ چقدر است؟

قسط وام ازدواج ۱۴۰۲ چقدر است؟ این سوالی است که بسیاری از مخاطبان درباره آن می پرسند.
کد خبر: 14512
زمان انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ بعد از ظهر -
52 بازدید
قسط وام ازدواج

به گزارش شبکه خبری سیندخت، قسط وام ازدواج ۱۴۰۲ چقدر است؟ این سوالی است که بسیاری از مخاطبان درباره آن می پرسند.

وام ازدواج ۱۴۰۲ به زوج های جوان پرداخت می شود. ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲ برای زوج هایی قابل انجام است که قبلا ازدواج نکرده اند و از این وام ازدواج نیز بهره نگرفته اند. قسط وام ازدواج ۱۴۰۲ و جزئیات آن را در ادامه بخوانید. وام ازدواج ۱۴۰۲ بیشترین متقاضی را در بین بانک های کشور دارد، چون سود وام ازدواج تنها کارمزد ۴ درصدی دارد و معمولا بازپزداخت وام ازدواج ۱۰ ساله است.

وام ازدواج ۱۴۰۲ حداقل ۱۸۰ میلیون است. در بهترین حالت یعنی زمانی که عروس کمتر از ۲۳ سال و داماد زیر ۲۵ سال داشته باشند و هردو نفر با هم برای دریافت تسهیلات اقدام کنند، وام ازدواج به ۴۴۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود. ارقامی که نسبت به پارسال ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده‌اند، اما چیزی که احتمالا دست‌ و دل عروس و دامادها را می‌لرزاند، فرمول محاسبه اقساط وام ازدواج است. در شیوه محاسبه اقساط وام ازدواج، ماه‌هایی وجود دارد که ما اسم آنها را ماه‌های استثنایی گذاشتیم.

در این ماه‌ها که ماه‌های ابتدای هر سال در مدت بازپرداخت ۱۰ ساله به‌حساب می‌آیند، رقم اقساط ماهانه وام ازدواج متفاوت است و در حالت‌های مختلف ممکن است به حدود ۱۸ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *