امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

هشدار ستاد کل نیروهای مسلح به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را قویاً محکوم و نسبت به عواقب آن هشدار داد.
کد خبر: 10540
زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ بعد از ظهر -
639 بازدید

اقتصاد خوب: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را قویاً محکوم و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه با محکومیت شدید این تصمیم نابخردانه که با ابتدایی ترین حقوق و قواعد بین المللی مغایرت آشکار دارد، تاکید کرده است: اقدام اخیر پارلمان اروپا، علاوه بر اینکه بدعتی در قواعد و مقررات بین المللی است، امنیت، آرامش و صلح منطقه ای و جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد که پارلمان اروپا بایستی مراقب عواقب آن باشد.

این بیانیه در ادامه آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد و مجموعه مقتدر و مردمی که اگر مجاهدت های او در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه ای و بین المللی مبارزه با تروریسم یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، چه بسا دولتهای اروپایی، امروز  تحت سیطره و پرچم داعش بودند و سران آن به بردگی گرفته می شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *