امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت

اشخاصی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام برای خرید کالاهای مختلف هستند، می‌توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند.
کد خبر: 15017
زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ بعد از ظهر -
199 بازدید
وام بانک ملت

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، اشخاصی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام برای خرید کالاهای مختلف هستند، می‌توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاها و محصولات مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی درخواست بدهند و از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک خرید داشته باشند. تسهیلات حامی کارت در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که قبلا از این طرح استفاده نکرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این وام برحسب دوره بازپرداخت متغیر بوده و حداکثر به ۱۸ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم وام و سود ان، ۳۰۶ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک ملت یکی از بانک‌های خصوصی برتر کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد. این مجموعه به دنبال تحقق هدف‌هایی مانند رشد و بهره وری بانک‌ها، سوددهی و ارائه خدمات مناسب مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود و … است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *