امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

پایانه فروش ارزی خدمت جدید بانک ملی ایران برای نخستین بار در کشور

خدمت جدید و دستاورد فناورانه و خلاقانه نوین بانک ملی ایران در حوزه طرح‌های منتخب تحول بانکداری دیجیتال با عنوان پایانه فروش ارزی (pos ارزی ملی) برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شد.
کد خبر: 11223
زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ بعد از ظهر -
300 بازدید

اقتصاد خوب: خدمت جدید و دستاورد فناورانه و خلاقانه نوین بانک ملی ایران در حوزه طرح‌های منتخب تحول بانکداری دیجیتال با عنوان پایانه فروش ارزی (pos ارزی ملی) برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شد.

با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران و مسئولان ارشد وزارت اقتصاد و بانک ملی ایران رونمایی شد.

پایانه فروش

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سید عباس حسینی در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بانک ملی ایران در راستای توسعه محصولات و خدمات نوین بانکداری دیجیتال در شبکه بانکی، اظهار داشت: بانک ملی ایران نماد شبکه بانکی و پیشرو و پیشگام در عرصه تحولات و دستاوردهای بانکداری دیجیتال است که همواره در این حوزه موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

وی با بیان این که خدمات و محصولات نوین بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران با ایجاد بسترهای مناسب در سطح کشور برای استفاده عموم و نیاز کاربران باید قابل دسترس باشد، افزود: نقش آفرینی جدید بانک ملی ایران در ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه بانکداری دیجیتال بسیار با اهمیت و جای بسی افتخار و خوشحالی است.

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: هر ساله بانک ملی ایران باید بتواند با تقویت تولید محصولات کاربردی در بانکداری دیجیتال، نسلی نو و فصل جدیدی را در ارایه خدمات بانکداری غیر حضوری و ابزارهای نو در شبکه بانکی ایجاد کند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که شاهد ارائه خدمتی دیگر از بانک ملی ایران برای نخستین بار در حوزه تحول دیجیتال در شبکه بانکی کشور هستیم، تصریح کرد: راه اندازی و استقرار پایانه های فروش ارزی در سراسر کشور منفعت بسیاری را برای بانک و اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت.

 

پایانه فروش

حسینی با تاکید بر توسعه و گسترش پوز ارزی در کشور یادآورشد: با هماهنگی نیروی انتظامی و نصب این دستگاه ها در مبادی های ورودی و خروجی کشور خدمتی با ویژگی های منحصربفرد و قابلیت های بی نظیر در اختیار گردشگران خارجی توسط بانک ملی ایران قرار خواهد گرفت.

وی در این مراسم به گسترش و بکارگیری پوزهای ارزی در شعب و واحد های بانک ملی ایران و دیگر شعب بانک ها در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: نصب و بکارگیری پوزهای ارزی بانک ملی ایران در شعب بانک و سایر شعب خارجی بانک های کشور موجب افزایش بهره وری، هم افزایی و توسعه این خدمت خواهد شد.

پایانه فروش

وی گفت: براساس سیاست های جدید، وزارت اقتصاد از هر سامانه، ابزار های نوین، برنامه های کاربردی و اقدامات جدید در طرح تحول بانکداری دیجیتال که منجر به رضایتمندی، خدمات سریع، آسان و ارزان برای مشتریان شود، استقبال می کند.

حسینی با بیان این که در دولت سیزدهم توانستیم برای نخستین بار در طول تاریخ بانکداری کشور سرمایه بانک های دولتی را افزایش دهیم، گفت: بانک ها تمامی اقدامات و فعالیت های خود را در حوزه های مختلف به عموم مردم و مشتریان خود اطلاع رسانی کنند تا حجم خدمات بانک ها به مشتریان شفاف و اطلاع رسانی شود.

 

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *