امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

پرداخت سهم صندوق بازنشستگی از معوقات ۱۴۰۰

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از به ثمر رسیدن پیگیری‌ها برای پرداخت سهم صندوق بازنشستگی کشوری از معوقات قانون رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: 15033
زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ قبل از ظهر -
40 بازدید
صندوق بازنشستگی

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، محمد وحیدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از به ثمر رسیدن پیگیری‌ها برای پرداخت سهم صندوق بازنشستگی کشوری از معوقات قانون رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی گفت: با این حساب احکام بازنشستگی معلمانی که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، باید با لحاظ مزایای رتبه بندی پرداخت شود.

وحیدی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای صدور احکام معلمان بازنشسته با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: پس از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ بازنشستگی معلمان با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی با مشکل مواجه شد و صندوق بازنشستگی اقدام به صدور احکام بازنشستگی برای معلمان بازنشسته نمی‌کرد.

این نماینده مجلس داد: این مسئله به این دلیل بود که سهم صندوق بازنشستگی از اجرای قانون رتبه بندی معلمان در ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده بود و به همین دلیل حکم بازنشستگی معلمان صادر نمی‎‌شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *