امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

چرا برخی جایگاه‌ها کارت آزاد ندارند؟

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: ۵ ماه پیش که مصوبه مجلس مطرح شد از آنجا که مردم عادت به استفاده از کارت جایگاه داشتند و از طرفی کارت‌های سوخت به دست مردم نرسیده بود این مسائل باعث شد در مسیر اجرای این طرح بحث‌هایی بین مردم و کارکنان جایگاه‌ها رخ دهد اما خوشبختانه به مرور استفاده از کارت آزاد کم شد.
کد خبر: 15797
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ بعد از ظهر -
206 بازدید
کارت آزاد

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: ۵ ماه پیش که مصوبه مجلس مطرح شد از آنجا که مردم عادت به استفاده از کارت جایگاه داشتند و از طرفی کارت‌های سوخت به دست مردم نرسیده بود این مسائل باعث شد در مسیر اجرای این طرح بحث‌هایی بین مردم و کارکنان جایگاه‌ها رخ دهد اما خوشبختانه به مرور استفاده از کارت آزاد کم شد.

نواز با بیان اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها رو به افزایش است، گفت: با همدلی بین پرسنل جایگاه‌ها و مردم وضعیت از آن چیزی که ما فکر می‌کردیم بهتر پیش رفته و در حال حاضر در بیشتر جایگاه‌ها فقط کسانی که کارت ندارند از کارت آزاد استفاده می‌کنند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در مورد اینکه چرا در برخی جایگاه‌ها کارت سوخت اصلا وجود ندارد؟ گفت: به جز استان‌های مرزی که الگوهای بومی و طرح‌های محلی در آنها در حال اجراست، در سراسر کشور هر جایگاه باید حداقل یک کارت را داشته باشد که در این میان بعضی جایگاه‌ها تعداد بیشتری کارت دارند. بر این اساس، اگر جایگاهی کارت نداشته باشد باید به ما اطلاع‌رسانی شود تا ما به آن رسیدگی کنیم.

نواز ادامه داد: اینکه در برخی جایگاه‌ها عنوان می‌شود کارت آزاد نداریم دلیلش مراجعات زیاد مردم  است که اصرار به استفاده از کارت آزاد دارند. اما باید بدانیم که شارژ هر کارت آزاد ۸ هزار لیتر در روز است و وقتی تمام می‌شود باید صبر کرد تا ۱۲ شب دوباره شارژ شود برای همین محدودیت‌هاست که برخی پرسنل جایگاه‌ها می‌گویند کارت آزاد نداریم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *