امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

برگزاری مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

مراسم شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای بهشت زهرا با حضور مردم و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: 12934
زمان انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ بعد از ظهر -
209 بازدید
گلزار شهدا

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، هر ساله شب‌های قدر را کنار همرزمان شهید خود احیاء می‌گرفتند و سال به سال با حضور مردم به جمعیت این برنامه‌ها اضافه شد.

وی افزود: با ساماندهی صورت گرفته، برنامه مراسم احیاء هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی از ساعت ۲۱ تا ۲۴ و از ۲۴ تا ۳ بامداد شب‌های قدر پیش بینی شده تا زمان حضور زائران عزیز در گلزار توزیع و از بار ترافیک کاسته شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه شرایط برای خدمت رسانی به مردم و برگزاری مراسم در شب‌های قدر در گلزار شهدا مهیا شده است، افزود: مراسم شب‌های قدر در قالب هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی گلزار شهدا با همکاری سازمان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

تاجیک گفت: تلاوت قرآن، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، روایت گری و بر سر گرفتن قرآن با حضور سخنرانان و مداحان، از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در قطعات گلزار شهدا بهشت زهرا (س) است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *