امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

استیضاح امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کلید خورد

استیضاح امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کلید خوردمحمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ‌ملی‌ و سیاست خارجی مجلس انفعال دستگاه دیپلماسی در مقابل مقامات عربستان و موضوع جنگ غزه را از علل این‌طرح استیضاح عنوان کرد. دارا ماینر (میان مطلب) به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جماران؛ محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ‌ملی‌ و سیاست خارجی مجلس از استیضاح حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه خبر داد. عباس‌زاده انفعال دستگاه دیپلماسی در مقابل مقامات عربستان و موضوع جنگ غزه را از علل این‌طرح استیضاح عنوان کرد. وی با انتقاد از عملکرد وزیر امور خارجه پرسید؛ چگونه است که تا چندی پیش سخن از محو رژیم صهیونیستی مطرح‌ بود اما در حال حاضر گفتمان‌ها تغییر کرده است.
کد خبر: 18332
زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ قبل از ظهر -
177 بازدید
استیضاح

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ‌ملی‌ و سیاست خارجی مجلس انفعال دستگاه دیپلماسی در مقابل مقامات عربستان و موضوع جنگ غزه را از علل این‌طرح استیضاح عنوان کرد.

محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ‌ملی‌ و سیاست خارجی مجلس از استیضاح حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه خبر داد.

عباس‌زاده انفعال دستگاه دیپلماسی در مقابل مقامات عربستان و موضوع جنگ غزه را از علل این‌طرح استیضاح عنوان کرد.

وی با انتقاد از عملکرد وزیر امور خارجه  پرسید؛ چگونه است که تا چندی پیش سخن از محو رژیم صهیونیستی مطرح‌ بود اما در حال حاضر گفتمان‌ها تغییر کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *