امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

این گوشی‌ها به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند

سامسونگ فهرستی شامل بیش‌ از ۲۰ گوشی گلکسی را اعلام کرد که آپدیت اندروید ۱۴ برای آن‌ها منتشر می‌شود.
کد خبر: 18085
زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ بعد از ظهر -
311 بازدید
گوشی

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، اوایل امروز سامسونگ رسماً اعلام کرد آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی S۲۳ منتشر می‌شود. علاوه‌بر این فهرستی از اولین گوشی‌های این شرکت دردسترس قرار گرفته است که طی ماه‌های آینده، به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد.

اندروید ۱۴ برای گوشی سامسونگ به‌همراه رابط کاربری One UI ۶.۰ ارائه می‌شود. این آپدیت بهبود‌هایی را از پلتفرم گوگل و همچنین به‌روزرسانی‌هایی را برای پوسته‌ی سامسونگ اعمال کرده است. به‌روزرسانی مذکور شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید دوربین، ایموجی‌های به‌روزشده و موارد دیگر می‌شود.

طبق فهرست کوچکی که سامسونگ ارائه داده است، پرچمداران،  گوشی‌های تاشدنی و چند دستگاه از سری گلکسی A این شرکت، آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد.

درحال‌حاضر سامسونگ بیش از ۲۰ دستگاه ساخت خود را اعلام کرده که قرار است آپدیت One UI ۶.۰ را دریافت کنند. این فهرست اولیه شامل گوشی‌هایی می‌شود که از سال ۲۰۲۰ به بعد روانه‌ی بازار شده‌اند.

فهرست فوق، کامل نیست. سیاست نرم‌افزاری کنونی سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد بسیاری از مدل‌های تبلت و گوشی خود را به اندروید ۱۴ آپدیت کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *