امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

بررسی مصوبه مجلس در خصوص طرح بانک مرکزی

مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.
کد خبر: 14807
زمان انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ قبل از ظهر -
219 بازدید
بانک مرکزی

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.

در این جلسه پس از استماع نظرات نماینده مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون در خصوص مواد ۱۸، ۲۲ و ۶۶ این مصوبه به بحث و تبادل نظر پرداختند که مصلحت مورد نظر مجلس در ماده ۲۲ این مصوبه در موضوع «جایگاه آرای هیئت انتظامی بانک مرکزی و غیر قابل تجدید نظر بودن این آرا» و نیز ماده ۶۶ مبنی بر «مفاد این قانون مادام که در قوانین بعدی به طور صریح نسخ یا اصلاح نشده باشد، معتبر خواهد بود» به تائید اکثریت اعضای کمیسیون رسید.

در این جلسه محسن رضایی، دکتر داوود دانش جعفری، دکتر پرویز داوودی، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، دکتر محمد جواد ایروانی، دکتر سید مرتضی نبوی، مهندس سید مصطفی میرسلیم، مهندس محمدرضا باهنر و مهندس غلامرضا آقازاده از اعضای مجمع و همچنین دکتر فرزین، رییس کل بانک مرکزی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر بحرینی، نماینده مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *