امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

آشفته بازار قیمت‌ها در بازار خوزستان / چند نرخی بودن قیمت گوشت و میوه

آشفته بازار قیمت‌ها در بازار خوزستان از جمله چند نرخی بودن قیمت گوشت و میوه موجب گلایه مندی شهروندان شده است.
کد خبر: 11541
زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ بعد از ظهر -
239 بازدید

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، آشفته بازار قیمت‌ها در بازار خوزستان از جمله چند نرخی بودن قیمت گوشت و میوه موجب گلایه مندی شهروندان شده است.

خرده فروش های بازار اهواز از روند عرضه میوه و تره بار در میدان گلایه دارند و شهروندان از چند نرخی بودن این محصولات و افزایش لحظه ای  قیمتها ابراز نارضایتی می کنند.

در بازار گوشت نیز همین جو حاکم است و تب تند قیمت ها خیال پایین آمدن ندارد و مردم همچنان چشم به راه مدیریت عرضه و تقاضا هستند.

سرپرست توسعه‌ی بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه گفت: یکی از دغدغه های این سازمان کنترل قیمتها در بازار محصولات کشاورزی، تامین امنیت غذایی و بازرسی و نظارت در استان است.

 

بازار قیمت ها

عبدالهادی فرخ تبار افزود: بازرس های سازمان جهادکشاورزی به صورت شبانه روزی بر روند عرضه محصولات در دو میدان میوه و تره بار اهواز نظارت می کنند.

وی گفت: نرخ محصولات توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان با هماهنگی اتحادیه و صنف مربوطه تعیین می شود و فروشندگان موظفند این نرخ ها را رعایت کنند.

فرخ تبار در ادامه از برخورد جدی با متخلفان گرانفروشی محصولات در واحدهای خرده فروشی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند برای پیگیری این موارد، تخلفات را به سازمان های صمت و جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *