امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

واتساپ که این روزها با به‌روزرسانی‌های متعدد تغییرات زیادی تجربه کرده است، اکنون ویژگی جدیدی را دردسترس کاربرانش قرار می‌دهد.
کد خبر: 18135
زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ قبل از ظهر -
196 بازدید
واتساپ

به گزارش شبکه خبری اقتصاد خوب، واتساپ با به‌روزرسانی جدیدش، ویژگی‌ پرکاربردی را در‌اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. فعلاً کاربران اندرویدی‌ از این قابلیت محروم‌اند؛ اما به‌زودی همه‌ی ۲٫۷ میلیارد کاربر واتساپ شاهد این ویژگی خواهند بود.

به‌گزارش WABetaInfo، متا (مالک واتساپ) با جدیدترین به‌روزرسانی ۲۳٫۲۱٫۷۲ به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا تماس‌های گروهی‌شان را با ۳۱ کاربر دیگر برقرار کنند.

پیش‌از‌این واتساپ امکان تماس گروهی ۳۲ نفره را فراهم کرده بود؛ اما در ابتدا تنها می‌توانستید ۱۵ نفر از مخاطبان را به تماس دعوت کنید. با به‌روزرسانی یادشده، حالا از همان ابتدا امکان دعوت‌کردن ۳۱ نفر به تماس‌های گروهی برایتان امکان‌پذیر می‌شود.

هدف واتساپ این است که تجربه‌ی تماس‌های بهتری را برای کاربرانش رقم بزند. اگر هنوز ویژگی جدید تماس گروهی را دریافت نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم اپ استور را بررسی کنید و اگر پیغامی مبنی‌بر به‌روزرسانی واتساپ دریافت نکردید، شاید به‌دلیل جدول زمانی انتشار، این ویژگی را کمی دیرتر دریافت کنید. کاربران اندروید نیز تا چند روز آینده می‌توانند از ویژگی یادشده بهره ببرند.

واتساپ اخیراً به‌طور مداوم روی قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های کار‌آمد کار کرده است. مدتی پیش، امکان ورود با چند حساب در یک گوشی و تبلت یا لپ تاپ در واتساپ فراهم شد و پس‌از‌آن، متا اعلام کرد کلیدهای عبور را برای امنیت بیشتر دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

افزون‌براین، ماه گذشته واتساپ و مسنجر و اینستاگرام به دستیار هوش مصنوعی جدیدی مجهز شدند که اطلاعات را بلافاصله پس از درخواست، به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران پیام‌رسان‌های متا نیز می‌توانند با ارسال دستور متنی، در کمتر از یک ثانیه عکس مد‌نظر خود را از هوش مصنوعی دریافت کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *